2012. szeptember 8., szombat

STREET FOOD SHOW 2012.


Szeptember 7-9 között kerül megrendezésre Budapesten az első Street Food Show, vagyis Utcai Ételek fesztiválja. A helyszín: Hold utcai Vásárcsarnok. 

Ma ellátogattam egyik barátnőmmel, hogy megtekintsem, milyen egészséges ételek kaphatók. A rendezvény az emeleten található, azonban már a földszinten megláttam egy üzletet, ahol rengeteg fűszer kapható. Gyorsan vettem egy-két darabot, vagyis ezt terveztem, de aztán megint nem bírtam magammal.





Ahogy visszatekintek a 6 évvel ezelőtti önmagamra, amikor azt hangoztattam, hogy soha nem fogok főzni….Nos, tényleg igaz a mondás, soha ne mondd, hogy sohaJ És mennyire megváltoztak azóta a dolgok, szinte ki se lehet robbantani a konyhából, illetve az evőeszközből-tányérból álló konyhai felszerelés állományom is nagymértékben megnövekedettJ
De térjünk vissza a show-ra, ahol pénzzel nem, de kuponnal annál inkább lehet vásárolni, amit a bejáratnál lehet beszerezni az emeleten.




Körbejártunk, hogy megtekintsük a választékot, sok-sok olyan helyet találtunk, ahol sajnos nem tudtam semmit sem fogyasztani, de aztán a Budaörsi Halpiac nevű kiállítónál megtaláltam az ebédemet.


Füstölt lazac, provanszi fűszeres makréla egy kis zölddel, illetve a grátiszba kapott csiga volt a menüm. Még soha nem próbáltam ki a csigát, és amikor ügyesen kiszedtem a házából, arra gondoltam, hogy várat magára még a dolog, de aztán erőt merítettem, és egy icipici darabot megkóstoltam. Utána még a gondolattól is kirázott a hideg, és az íze….hát… valahogy Bear Grylls jutott eszembe.




A Sió-Eckes Kft részt vett a shown, és meg lehetett vásárolni a 100%-os gyümölcsleveiket. Nagyon ízlenek az új termékeik, szilva-alma és meggy-alma, ezeknek én is elcsábultam.



Ha van lehetőségetek látogassatok el, holnap még vannak a kiállítók.

By Salubrity

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése