2012. július 10., kedd


Nem minden az aminek mondják

Aki egészségesen szeretne táplálkozni az eleinte nehézségekbe ütközik azzal kapcsolatban, hogy miket ehet és ezeket hol tudja beszerezni. A Salubrity segítséget nyújt, hogy minden utánanézés nélkül könnyen meg tudjátok venni a szükséges termékeket.

Teljes kiőrlésű vagy mégsem?

Általában hosszasan elidőzöm az élelmiszer üzletekben a termékek összetevőinek tüzetes vizsgálata miatt. Szeretem pontosan tudni mit is tartalmaz az élelmiszer amit meg akarok venni.

Gyakran azonban nincsen lehetőség arra, hogy az összetevőkről pontos információkat kapjunk. Ez történt velem múltkor is, amikor teljes kiőrlésű baguettet vásároltam. Gondoltam megkérdezem, valóban teljes kiőrlésű lisztből vagy a fehér liszttel keverten készül-e. Az eladó rendkívül készséges volt és még a termék címkéjét is odaadta. A vonalkódot és a dátumot letépte róla, aminek miértjét nem akartam firtatni, nem erre voltam kíváncsi. Mikor megláttam a papírt ledöbbentem, hogy nevével ellentétben a termék összetevői között teljes kiőrlésű gabonáról szó sem esik.

Íme a címke:

(A jobb felső sarokban található szürkés téglalap a cégnevet rejti el)

A tanulság számomra az, hogy vagy elkészítem saját magam a kenyeret, és akkor pontosan tudom mit tartalmaz, vagy ha erre nincs lehetőségem olyat veszek aminek a csomagolásán az összetétel pontosan fel van tüntetve.

Íme néhány kenyér, ami teljes értékű gabonából készült.

Jó kenyér: Teljes kiőrlésű napraforgós kenyér (0,5 kg)




Jó kenyér: Teljes kiőrlésű három magos kenyér (0,5 kg)



Érdemes hűtőben tartani, így több hétig is eláll. Beszerezhetők: Spar- Interspar (489 Ft), CBA (385 Ft), Match (445 Ft).

By Salubrity





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése